» »

F.A.Q.

Veel gestelde vragen

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt alle mogelijke betaalopties vinden op de pagina Betaalmogenlijkheden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij ieder product staat de levertijd vermeld. Indien een product op voorraad is wordt deze binnen 1 a 3 werkdagen verzonden. Is een artikel niet op voorraad staat de levertijd bij het product

Mijn bestelling is aangekomen maar er is iets kapot / niet goed! Wat nu?

Webwinkel het Varaantje garandeerd dat u uw bestelling in goede orde ontvangt. Wij verpakken alles bijzonder goed. Indien er toch iets mis mocht zijn bij ontvangst stuur ons dat direct een mailtje met de aard van de schade. Het is mogelijk dat we of een foto vragen van het object of dat u het op onze kosten retour stuurt. Is het artikel inderdaad kapot of om een andere reden niet in perfecte staat krijgt u gratis een vervangend exemplaar. Dit is onze standaard service. U hoeft dus nooit extra te betalen voor verzekerde verzending of retourzendingen eerst zelf te betalen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Als webwinkel in breekbare beelden zijn wij expert in het zorgvuldig verpakken. Wij gaan er altijd vanuit dan een pakket ruw behandeld wordt door PostNL en zorgen ervoor dat dit ook kan. Glas en ander zeer breekbaar materiaal wordt eerst in fijn vloeipapier verpakt en vervolgens gewikkeld in een dikke laag bubbel plastic. Alle andere beelden komen standaard al in beschermde dozen, eventueel met piepschuim casing. Deze worden nog eens extra ingepakt voordat ze in een doos gaan met extra schokdempend materiaal. Hierdoor komt 98% van al onze zendingen in perfecte staat aan. In de andere 2% zorgen wij voor een geheel gratis vervangend exemplaar. Hierdoor zijn onze klanten 100% tevreden (En wij ook!)

Ik wil (een gedeelde van) mijn bestelling terugsturen kan dat?

Jazeker. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd zoals beschreven in de wet 'Koop op afstand". Stuurt u ons een e-mail met daarin de item(s) die u retour wilt sturen zodat wij erop letten dat we het ook ontvangen. Stuur de items terug in originele verpakking zonder beschadigingen. Beschadigde items retour kunnen we uiteraard niet accepteren. U mag de verpakking uiteraard openmaken om alles te bekijken maar dit kan zonder de verpakking kapot te maken. Na ontvangst van het retour zullen we het bedrag terugstoren op uw rekening. Stuurt u de gehele bestelling retour dan krijgt u het volledige aankoop bedrag, inclusief verzendkosten, teruggestort. De retourkosten zijn voor uw rekening.

Heeft u een Webwinkel keurmerk? We willen natuurlijk wel garantie hebben dat deze webwinkel betrouwbaar is!

Jazeker wij hebben het Digikeur webwinkel keurmerk. DIt keurmerk mag alleen gevoerd worden door Webwinkels die zich houden aan alle Nederlandse wetten. Inclusief de wet "Koop op Afstand". Ook kunt u hier terecht met eventuele geschillen. U kunt ons keurmerk hier bekijken: Digikeur keurmerk

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben onze voorraad niet op ons huis/postadres. In overleg kunnen we een afpraak maken voor grote leveringen (+/- 500 euro)

Heeft u ook een winkel/showroom?

Helaas hebben wij (nog) geen winkel/showroom. 

Volgende
Fabrikanten
Categorie
0 items
Best verkopende artikelen
Klantbeoordelingen
Contact: Eveline Groot Roessink | Adres: Rietzangerstraat 157, 3815ED Amersfoort |

Tel: 033-8871785 | e-mail: eveline@hetvaraantje.nl

KVK: 32157256 | BTW nummer: NL131935811B01 | IBAN Nummer: NL77INGB0658722433

Email:
Wachtwoord:

Find us on Twitter!